♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کجای ....


  خیلی وقته نخوابیدم

کاش دل تنگ می شدی

دلتنگ دختری که فقط دوست داره

می خواد گرمای دستات رو حس کنه

و ساعت ها اروم زیر گوشت زمزمه کنه

نازنینم دوستت دارم بی بهانه ...

ولی تو هیچ وقت من رو یادت نمیاد

من بازیچه کوچکی بودم که زود تمام شدم

کاش تمام کاش ها تمام می شد

یعنی روزی می رسه که بگی کجاست بانوی خاموش دوست داشتن ها

مسیح من من از دوست داشتن تو ناگزیرم

مرا بخوان

مرا بخوان تا با سرانگشت عشق لمست کنم

بخوان تا در عمق چشمانت غرق شوم

در مصائب تو من می خواهم باشم تا ارامش تو باشم

بی بهانه می گویم دوستت دارم با اینکه قلبم شکسته ای تیغ توست







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 5:28 | |